Dollarkurs

Eftersom det inte blir något Umpa Lumpa* nu till hösten, så har jag bestämt mig för att satsa på Mt Vinson till jul. Platsen med ANI/ALE är bokad och jag kommer jag vara på Antarktis mellan 18 och 29 december.
Det ska bli en spännande resa. Klart är dock att det kommer att kännas i plånboken. Jag vägrar ju sponsring, så här gäller det att se över sina utgifter. Jag tror inte jag någonsin har följt dollarkursen så fokuserat som de senaste veckorna. När jag bokade resan var kursen 8.71 kr/$, medan den idag (150502) är på 8.31 kr/$. Skillnaden är 16-17 000 kr på totalen. Det är en stor skillnad. Nu håller jag tummarna för att dollarn fortsätter nedåt.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Om jag registrerar Umpa Lumpa som trademark, så får du ALLA pengar jag drar in på det!

2015-05-03 @ 20:51:10
Postat av: Johan

Ska bli jättekul att följa!

2015-05-04 @ 11:39:22
URL: http://jsandevarn.se
Postat av: Joel

Kristina: Sweet!

Johan: Tack, alltid roligt med uppmuntran.

2015-05-04 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0