Ändrade planer

Det blir inget Antarktis för mig denna jul. Det var livet som kom emellan. I detta fall arbetslivet, och som det ser ut så vet jag inte om jag har något efter sista augusti. Jag ska sluta på min nuvarande tjänst. Det innebär att det blir lite oklart med inkomst osv. Inte för att det går någon nöd på mig. Jag har ju min Antarktisbuffert.
 
Dock haltar min finansieringsplan, så jag fattade helt enkelt beslutet att skjuta upp resan ett år. Jag har redan pratat med arrangören och jag har en plats julen 2016. Fördelen är också att jag hinner spara ytterligare till dess.
 
Tur att jag fick bestiga Coma Pedrosa 2946möh, för annars hade det inte blivit något berg alls för mig i år. Såvida jag inte får för mig att åka till Matterhorn i september.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0