Salomon Ultra Pro 3D GTX

Jaha, då var man med ett par nya Salomon-trailskor - igen! Faktum är att det är mitt tredje par på lika många år. Varför är jag så förtjust i denna skomodell, ställer du dig frågan. Utöver att det är en bra allround-sko för terränglöpning, så är det en utmärkt vardagssko. Jag tycker det är smidiga skor som man snabbt kommer i och ur. Mycket pga. den snabba "knytanordningen". Att skorna är av GoreTex gör att jag också använder skorna i vandringssammanhang där det kan vara lite blött, t.ex. har jag bara haft dessa skor på mina senaste fjällvandringar och anmarscher in till berg. Nackdelen med skorna är att de kan bli lite väl varma om sommaren. Att de slits är väl normalt, speciellt om man använder dem mycket. På båda mina tidigare par har snöret gått av pga. nötning. Men det är mitt tredje par, så det är verkligen en sko jag gillar.

Till topps! /Joel 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0