Intervju

Jag tänkte att jag skulle länka till den intervju som Annonsbladet (Gästrikland) gjorde med DW. En riktigt trevlig artikel. Faktiskt är jag lite avundsjuk på DW för att få åka till Denali redan till maj, men jag får väl nöja mig med att jag har planerat in en tur till Gran Paradiso under påsken + att jag och DW planerar att bestiga en hel del toppar i Alperna till sommaren. Nåväl, här kommer...

Intervjun (bläddra fram till sidan 10)

Apropå något annat, så höll jag ett litet föredrag igår om bestigningen för de kollegor som var intresserade. Det var väl knappt 20 personer där, och utöver lite alpinism, så fick de argentinskt vin + tilltugg till livs. En ganska trevlig tillställning, om jag får säga det själv.

Till topps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0