Skridskotur

Och idag var det dags för vinterns första skridskotur. Det är faktiskt så att jag skäms lite för att säga det, men jag har inte kunnat, hunnit, orkat bege mig ut på isarna förrän idag. En liten ursäkt är väl att jag var i Argentina under hela julledigheten, och väl hemma har jag inte varit så sugen på att ge mig ut på några turer. Sedan har inte isarna varit lika inbjudande och lockande som i fjol. Alltså, isarna strax före jul förra året var exceptionella. De var så fina så att jag steg upp runt fem på morgnarna för att jag skulle hinna ut och åka en timme före jobbet. Hur som helst så var jag ut idag, och jag skrinnade varken särskilt långt eller fort, då jag var ute med en nioåring :) Däremot blev det varm choklad med ostmackor.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0