Flygresor

image47Jag tror jag har hittat min flygresa till Argentina. Flygbolaget är TAM Airlines som flyger till Sydamerika från Madrid varje dag. Resan går bara på 6100:-, dock tillkommer anslutningsflyg från Stockholm till Madrid, men dit flyger Iberia dagligen för 1500:-. Alltså blir de totala flygkostnaderna 7600:- inklusive skatter och avgifter.

Muy bien! :) I min budget hade jag avsatt 14 000 för flyg, men kostnaden blir kanske bara hälften av beräknat. Jag ska nog boka biljetten ganska snart. Dels för att försäkra mig om platser, dels för att hela resan/klättringen kommer att kännas mer påtaglig då.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Ylvan

Hej. Kul att se fler med bergsdrömmar som hänger på Utsidan, funbeat och bloggar om skoköp och isyxor, haha! Verkar som om du är lite mer planerad och inte så impulsiv som jag. Ska läsa igenom din blogg och se om jag kanske missat något viktigt.
Keep them horns high! ;)

2008-02-12 @ 22:46:00
URL: http://ylvans.blogspot.com/
Postat av: Joel

Puh, jag trodde där ett tag att jag var ensam om att vara på utsidan, funbeat och blogga om bergsklättring, men jag hade tydligen fel :)

EBC, Island Peak man kan bli avundsjuk för mindre. EBC är absolut ett drömresmål för mig också.

2008-02-13 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

Hej!
Intressant att höra om dina planer! Jag och några kompisar har planerat att göra i princip samma resa. På vilken hemsida/resebyrå hittade du ditt synnerligen fördelaktiga biljettpris?

Per

2008-02-15 @ 09:32:32
Postat av: Joel

Per: Jag sökte faktiskt bara på MrJet, men från Madrid till Buenos Aires. Testade lite olika större europeiska städer - BA. Sedan var det bara att hitta en passande anslutningsflyg från Sthlm.

Lycka till med din bestigning av Aconcagua!

2008-02-17 @ 09:58:19
Postat av: AEB

Hahaha! Utsidan - check, Funbeat - check, isyxor - check! Hur startar man en blogg?! ;)

Var bara tvungen att kommentera...

Rulla på!

/Anders

2008-04-03 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0