Plaza de Mulas

Sitter nu pa hotellet i Pl de Mulas. Jag har inte sa mkt tid, 15 min for 5 usd. Kan meddela att allt har gatt val. Hojden kanns givetvis av men inte varre an att massa vatten kan lindra. I mondags gick vi fran insteget till Confluencia (3300). Dagen darpa tog vi en vilodag, men sjalv passade jag pa att ta en acklimatiseringstur upp till Pl Francia (4200). I onsdags sa gick vi upp till baslagret Pl de Mulas (4300). Jag kan saga att vi var ordentligt trotta nar vi val kom fram. Hojden gjorde att man knappt orkade nagonting. Att vi hade narmare 5 mil i benen pa hog hojd bidrog val ocksa.

Men nu ar vi har och vi mar bra. Om allt gar enligt planerna sa gar vi upp mot camp canada i overmorgon, sa darefter har jag ingen mojlighet att skriva nagot i bloggen forran om en dryg vecka.

Naval, skot om er, for det tanker jag i alla fall gora ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Staffan

God jul, gott nytt år och hoppas allt går vägen!

2008-12-18 @ 15:34:10
URL: http://minutsida.blogspot.com
Postat av: Anna Larsson

God jul och lycka till! Jag är såå avundsjuk på er!

2008-12-18 @ 15:56:03
Postat av: Joel

Tackar. God jul pa er ocksa. :)

2008-12-19 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0