Preliminär budget

Så här ser min preliminära budget ut. Den baserar sig på att kostnaden maximalt uppstiger till 25 000.

14 000 Flygresa

4000 Logi och resor i Argentina, Sverige

3000 Klättringstillstånd

4000 Mat, bränsle m.m.


Den största besparingen jag kan göra är nog på själva flygresan. De resor jag har kollat in ligger på runt 14 000. Dock har jag hittat resor till Santiago de Chile som skulle kunna bespara mig ett par tusen. Det gäller att hitta det billigaste alternativet. Som sagt är taket på 25, men kommer jag under 20 så har jag gjort det bra, och varje tusenlapp därunder är riktigt bra. Nåväl, vi får väl se hur det går med den saken ;-)


Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0