Kostnader Carstensz


Carstensz är ju onekligen det dyraste projektet hittills. Det hänger samman med att det är avlägset och att man måste anlita arrangör. Jag har ju förstått att en hel del av arrangörskostnaderna går åt till att muta och smörja massa människor.
 
Jag har min princip att inte vara sponsrad, vilket sätter sina spår, t.ex. var min utrustning den mest lappade och lagade av allas. Men så länge som den fungerar är det okej. Fast, jag måste nog köpa mig nya skalbyxor och ny skaljacka snart.
 
Tåg 552
Flyg 13 333
Arrangör (9750$) 77 512
Sjukvård (380$) 3021
Spot Connect (abonnemang) 1300
Förbrukningsvaror 253
Mat 744
Vaccin 4010
Totalt 100 725
 
Till topps! /Joel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0