Motivation

Just nu har jag lite svårt att hitta motivation för träning och planering av berg. Det har ju visat sig tydligt i och med att jag inte uppdaterat bloggen så frekvent på slutet. Att jag har mycket på jobbet och besväras av pollen och knän som inte riktigt vill bli bra bidrar ju också.
 
Jag inser att jag måste hitta ett projekt att lägga energin på. Frågan är bara vad det skulle vara? Alperna finns ju alltid som ett alternativ, men då behöver jag ha sällskap. Matterhorn en vecka kanske vore en idé. Weisshorn vore också trevligt. Får jag inte göra något "riktigt" berg detta år så blir jag besviken. Kosciuszko räknas ju knappt.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anders

Planerar Zermatt sista veckan i juli med Herbert.

2014-05-24 @ 19:21:50
Postat av: Joel

Hm, kanske det, kanske.

2014-05-25 @ 07:16:41
Postat av: Daniel

Per Andersson hade lösa planer på alperna i sommar. Han kanske är öppen för förslag.

2014-05-27 @ 15:02:50
Postat av: Joel

Ok, tack för tipset!

2014-05-27 @ 19:04:36
Postat av: Johan

Saknar en häftig plan att följa! Otroligt trist med Carstenz... Jag tyckte att inte få följa med upp på Aiguille du tour var förnedrande och en besvikelse. Kan knappt tänka mig vad du måste känna. Förstår känslan av att plötsligt sakna mål och visioner när "verkligheten" träffar en i ansiktet.

2014-06-04 @ 13:39:16
URL: http://jsandevarn.se
Postat av: Joel

Precis Johan, det är lite tråkigt när man inte har något klart mål. Har dock inte släppt carstensz och vinson.

2014-06-05 @ 17:39:25
Postat av: ullis

Finns massa fint i Norge att klättra :)

2014-06-09 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0