Yukon-helg

Igår träffades Axel, Benny och jag samt våra respektive för att titta på filmklipp från Yukon och dricka den champagnen vi fick när vi tilldelades Mountain Adventure-stipendiet. Jag fick se Axels och Bennys klipp vilka jag aldrig sett tidigare. Vi hade länge snackat om att försöka sammanstråla alternativt dela filerna, men det har alltid kommit saker emellan. Som tur är har våra damer pratat ihop sig och ordnat så att vi kunde samlas denna helg.
 
Apropå filmerna, så är det intressant att se händelser vilka jag filmat men sett från de andras perspektiv. Det finns en hel del material och en kortare film på 10-15 minuter borde vi kunna få ihop. Lite maffig musik och voice over fixar resten. Nåja, vi får se om och hur en film kan produceras. Skumpan var dock god.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0