Träning v14

Under lördagens backpass gick jag i mina nya Meindl Island MSF Active-kängor. Lite skavsår fick jag men i stort var de mycket sköna. Anledningen till att jag köpte dem var för att ha dem till Carstensz. Jag väljer bort mina LaSportiva Nepal evo som väger 2,2kg. Sedan har jag länge behövt införskaffa nya kängor. I övrigt en bra träningsvecka. Jag ska nog köra ganska intensiv träning nästa vecka, men därefter ska jag börja trappa ned v16.
 
Cykel jobbet ToR (60 min)
Greppbräda i måndags (60 min)
Innebandy i tisdags och torsdags  (60 min)
Styrketräning i fredags (60 min)
Backpass i lördags (180 min)
Klättring klippa i söndags (180 min)
Totalt 660 min  
 
Intensitet
Hög 300 min
Medel 360 min
Låg - 0 min
 
Till topps! /Joel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0