Träning v1

Okej, jag vet att jag har tjatat om mina knän, och hur det har gått upp och ned med dem. Dock tror jag att jag har kommit på vad det är. Jag är för klen, helt enkelt. Jag har surfat runt en hel del, och bl.a. fick jag rådet om att träna lårmusklerna mer. Jag körde ett styrkepass där jag tränade låren, och direkt kände jag att knäna blev bättre.
 
Faktiskt, har jag undvikit att träna låren koncentriskt, utan endast excentriskt, då jag trodde att det skulle inverka negativt, men det verkar vara det som fattades mig. Imorgon ska jag spela innebandy igen, och då får jag se om knäna håller.
 
Cykling till jobbet (fr)
Löpning i torsdags (30 min)
Styrketräning i fredags (60 min)
Isklätting i söndags (120 min)
Totalt 270 min
 
Till topps /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0