Blankis

Idag var jag ut på Runn och skrinnade i en timme. Isen var riktigt fin. Eftersom det har töat under en period var isen helt snöfri och man kunde åka varsomhelst. Det är en underbar frihetskänsla att kunna ta ut en rikting och bara köra. Isen är inte riktigt lika fin som julen 2007, men jag kan absolut rekommender alla att passa på och skrinna nu.
 
Jag höll mig borta från de upplogade spåren, för att slippa allt folk. En härlig känsla när man är helt ensam på isen, och man hör hur den sjunger när den ibland sätter sig.
 
Sedan blev det ju också en timmes träning av mina gluteus maximus ;)
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anders

Var också ute på Runn idag med Rasmus. Det märks att bandyträningen gör nytta. Han var knappt svettig efter 13 km. Kanondag.

2013-02-02 @ 22:12:24
Postat av: Joel

Ja, det var en fin dag.

2013-02-03 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0