Var är vintern?

Här i Falun är det nästan helt snöfritt. Det som kom tidigare har regnat bort. Likaså finns det inte mycket till klätterbar is just nu. Här har man en längre julledighet, men jag kan varken skida eller klättra. Som ytterligare sten på börda, så är min bil trasig vilket försvårar för utflykter. Nåja, jag kan försöka träna lite annat under dessa dagar. Förhoppningsvis ska jag få hem min bänkpress från Boden. Då kommer vardagsrumsbordet att kastas ut.
 
Det blir en riktigt fin julklapp åt mig själv. Tänk att kunna köra bänkpress närhelst man önskar i vardagsrummet :)
Fram till nu har jag använt vardagsrumsbordet för tricepspress, vilket har fungerat utmärkt.
 
Till topps! /Joel
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Kommer du upp till Boden under jul? Finns fina isar på Källsberget och jag följer dig gärna ut och tränar om du vill knacka lite fruset vatten

2013-12-21 @ 19:19:38
URL: http://Norenklattrar.blogg.se
Postat av: Joel

Tack för erbjudandet! Det är lockande, men jag tror inte jag hinner klättra. Är uppe alltför kort tid. Vill inte släpa med mig all utrustning på tåget för jag ska släpa ned en hel träningsbänk tillbaka. En annan gång förhoppningsvis.

2013-12-23 @ 07:04:25
Postat av: Johan

Okej =) annars finns låneyxor =) men jag förstår man har dåligt med tid

2013-12-23 @ 10:33:47
Postat av: Joel

Det var snällt, men det är ju storskor, kläder osv. Det kändes lite för omständligt när jag åker tåg.

2013-12-23 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0