Julklapp

Igår var jag till storstan och besökte Löplabbet. Det som jag gillar med löplabbet är att man får sina fötter och sitt löpsteg undersökt. Det gör att man vet att man får lämpliga skor. Jag hade tydligen lite lägre valv på vänster sida, och att jag hade lätt supinerande belastning på fötterna. Det senare beskyller jag min hjulbenthet för. Jag hade också ett lätt supinerande steg på höger fot, medan vänster var rakt. Allt som allt, behövde jag medeldämpade skor. Visserligen något som jag alltid kört på, men nu fick jag det också bekräftat.
 
Som en liten julklapp till mig själv inhandlade jag ett par Icebug, DTS BU Grip. De är lite extra vattenavvisande. Bra att springa i när det blir slask.
 
God jul på er!
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0