Lagga på lagg

Axel och Benny pratar puder och skidor. Själv känner jag mig mest som en bedragare. Visst kan jag stå på ett par skidor, och är det mycket puder, så landar man ju mjukt. Dock har jag aldrig åkt till Alperna för att pumpa puder och åka off pist. Skidor är något man står på när man stretar på platten i min värld. Jag har tänkt tanken att jag ska ha snöskor i stället. Det känner jag mig mer bekväm i, men å andra sidan skulle jag att bli avundsjuk när de glider ned medan jag får trampa runt i snö upp till midjan. Snöskor är inte heller lika säkert när det gäller att ta sig över glaciärsprickor, så det får nog bli ett par laggar i alla fall.
 
Nåja, min plan är att åka i Axels och Bennys spår. Jag tänker att jag kan filma mer, medan de stilar runt. Någon måste ju göra grovgörat. ;)
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anders

Riktiga skidåkare åker inte lift, de hudar på och köttar upp långt långt från Skistar...

2012-10-18 @ 21:58:46
Postat av: Joel

Jaaaa!!! Kötta!!

2012-10-18 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0