Uppdatering

Jag skrev just ett inlägg om logistik på Yukon-bloggen. Dock har jag behandlat detta ämne förr i denna blogg.
 
För övrigt måste jag, knack, knack ta i trä, säga att mina knän börjar bli bättre och bättre. Dels tror jag att vilan från innebandyn var välgörande, dels har jag hittat ett bra sätt att träna excentriskt. Det verkar som om det stora problemet var lårmuskelfästet strax ovanför knäskålarna. Jag har haft svårt att hitta rätt övning, men testade en variant där jag står med en fixerad stång i knävecken och en annan över fötterna, och sedan lutar jag mig bakåt som i jägarvila. Detta gör att jag isolerar just detta område i knät, och det har blivit mycket bättre.
 
Snart kanske jag kan börja köra lite hårdare träning igen.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0