To boldly go where no one has gone before

Jepp, imorgon bär det av.
 
Jag kan inte annat än att vara lite nyfiken på vad som väntar oss. Någon resfeber har jag inte, men det ska bli häftigt. Det vore verkligen kul att få claima några förstabestigningar.
 
Tyvärr har jag känt mig ganska sliten senaste veckan. Jag fick inte riktigt återhämta mig efter jobbet, då jag åkte till Norrland för att besöka familjen, bestiga Keb och besöka Nordkapp, totalt 460 mil i bil. Man kanske inte tror det, men man blir ganska mör efter så många timmar i en bil. Sedan har jag haft en lättare sträckning i ryggen på slutet. Nåja, efter en veckas vila börjar jag känna mig stark igen. Och på något sätt har jag väl börjat tagga upp inför Kirgizistan för det känns som om mina adrenalin- och testosteronnivåer har gått upp ;)
 
Nu kommer Kristina att ta över bloggandet igen. Jag vet att hennes inlägg är uppskattade, så ni är i goda händer. Jag kommer att försöka rapportera via satellittelefon, så ofta jag kan.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0