Stoppa tiden!

Lyckligast är den som bedrar sig själv mer än andra. (F. Dostojevskij)
 

Just nu har jag jobbat ganska mycket. Det innebär att träningen har fått kliva åt sidan. Inte har jag hunnit ut och klättra något på klippa, eller ens varit i inomhushall. Jag försöker intala mig själv att det inte är den som tränar mest, utan den som tränar bäst som vinner. Men egentligen är det bara en dålig ursäkt.
 
Nåja, idag klev jag upp relativt tidigt för att fara till jobbet och köra ett pass i gymmet. 07.20 var jag ombytt och igång. Egentligen inte helt fel, då jag kunde kombinera detta med min friskvårdstid. Det får bli mer träning på helgerna detta år.
 
Jag måste hålla igång med träningen för mitt nästa projekt har börjat klarna, och det innebär en hel del vandring ;)
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anders

Säkrast att vara ute i god tid om man ska kila in ett klippass i ditt schema? Annars kammar man noll. Helgen som kommer?

2012-09-02 @ 00:46:15
Postat av: Joel

Sorry, är bokad kommande och därpå följande helg. Kanske är jag fri på söndag som kommer, men är inte säker på att jag är pigg nog. Fast det vore nyttigt och roligt.

2012-09-02 @ 06:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0