Träning v35

Jag har faktiskt känt effekterna av kreatin-intaget. Inte så mycket att jag ökat i muskelmassa, men att jag kan ta ut mig mycket mer på mina styrkepass än vad jag förväntar mig. På sätt och vis är effekten av kreatinet indirekt, eftersom den gör att man kan belasta hårdare och på så vis öka i styrka/muskelmassa. Sedan binds det mer vatten till musklerna, vilket också har en positiv effekt på vikten. Jag är tillbaka på normal matchvikt, men det har tagit fem veckor av hårda gympass, frosseri och kreatintillskott.

Cykel till jobbet (må-fr)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Innebandy i tisdags (60 min)
Klättring, Rällsjön (90 min)
Totalt 440 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Marina på Kreta

Lägger dej i min blogglista, då jag gärna återkommer och läser denna intressanta blogg.

Har själv vandrat i Annapurna och Schweiz, och nu bor jag i en bergsby.

2011-09-07 @ 11:37:10
URL: //http://theolivefarmer.blogspot.com/
Postat av: Joel

Vem kunde tro att en olivodlare på Kreta skulle hitta till min blogg? Kul i alla fall :)

2011-09-07 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0