Träning v47

En bra träningsvecka. Förhoppningsvis ska jag vara tillräckligt tränad för Marocko, trots att jag inte kört så mycket konditionsträning som jag borde. Jag har inte heller kört några backpass, eller överhuvudtaget gått med packning. Nåja, vi ska vandra ganska lätt, så det ska nog lösa sig i alla fall :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Löpning i lördags (12km)
Klättring inomhus (120)
Totalt 570 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Brottning? Med värdig motståndare? Hur har du det med blåmärkena, förresten?!?

2011-11-28 @ 21:25:36
Postat av: Joel

Jag är illa medfaren :'(

2011-11-29 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0