Träning v45

Eftersom jag noterar all min träning i Funbeat + skador osv. så har jag en ganska god koll. Jag kan faktiskt konstatera att mitt axelproblem har varat i över ett år nu. Dock har det blivit mycket bättre, och min förhoppning är att om det fortsätter så här är axeln helt problemfri under våren. Detta med kroniska inflammationer är inte lätt. Speciellt inte i områden kring leder, då det rör sig om små muskler på svåråtkomliga ställen. Nåja, denna vecka har jag tränat ganska bra, och min höft/ljumske har fungerat ganska bra. 

Cykel till jobbet (må-fr)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Löpning i lördags (7km)
F&S station medel (80 min)
Totalt 520 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Friskis & Svettis, på min ära!

2011-11-17 @ 20:36:41
Postat av: Joel

Jepp, vi snackar riktig ninjaträning

2011-11-18 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0