Addnature



Eftersom jag inte är sponsrad kan jag utan några baktankar presentera den friluftsbutik som jag handlar mest från. Det är som rubriken säger addnature.com. Min uppfattning av butiken är att de har ett bra utbud samt att personalen är tillmötesgående. Det är väldigt smidigt att handla från dem via nätet. I princip får man varan samma vecka som man har beställt den. En stor fördel är att frakten är kostnadsfri, då den levereras till ett utlämningsställe. Man behöver inte heller betala över nätet, utan de skickar med ett inbetalningskort i försändelsen. En annan smidig detalj är att de brukar skicka med en retursedel, vilket underlättar ifall man vill byta varan.

Jag kan absolut rekommendera addnature, speciellt för dem som inte har en fysisk friluftsbutik i närheten. Och som sagt, jag får ingenting för att jag skriver detta. Jag gör det för att Addnature förtjänar omdömet.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Robin H

Rekommenderar dem också! Bra personal i butiken samt snabba leveranser och bra sortiment. Köper i princip allt där som jag inte köper från USA.

2011-11-18 @ 16:39:58
URL: http://bloggrobinhaag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0