Träning v3

En bra träningsvecka. Igår fick jag med mig lite oväntat sällskap till klätterisen. Mest handlade det om att få se vad allt snack handlar om. Sett från hur pass mycket isen yrde av allt svingade och tjongade, så verkade upplevelsen vara uppskattad. Dock visade det sig att isklättringen krävde sin tribut genom ett knäödem (avlägsen släkt till hjärn- och lungödem). Det blev till att åka till akuten för att tömma det på blod. Slutsats, isklättring är inte för alla. ;)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Löpning i lördags (13km)
Inomhusklättring i tisdags (60 min)
Isklättring i söndags (90 min)
Totalt 610 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Två yxor

Ja intensiteten var det inte fel på. Friska tag och gott om krossad is. Synd på skadan, men det händer. Inte är en liten olycka skäl att lägga yxorna på hyllan. Hoppas K kommer tillbaka.

2011-01-24 @ 19:42:21
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Jodå, isen blev inte tillräckligt K-märkt.

2011-01-24 @ 21:20:33
Postat av: K

It's not how hard you hit. It's how hard you can get hit and still keep moving forward... Jag har lärt mig det nu! ;)

2011-01-26 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0