Gästbloggare

Jepp, som rubriken avslöjar, så har jag bjudit in en rad olika personer att gästblogga här. Min tanke och förhoppning är att kunna få in lite skilda perspektiv på detta med alpinism. Om det går som det är tänkt kommer jag att kunna publicera ett gästinlägg varje vecka. Än så länge har jag bara fått in ett bidrag, vilket publiceras nästa vecka. Dock vet jag att ytterligare några är på väg. Utan att lova något, så är mina förhoppningar att kunna presentera inlägg som behandlar genusaspekter, att klättra för första gången, klätterstilar, klättra med begränsad budget, att klättra med barn och anhörigperspektivet.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linus

kul, har man lite skön läsning att se fram emot alltså

2011-01-22 @ 03:40:00
Postat av: Joel

Ja, det hoppas jag :)

2011-01-22 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0