Bra länkar

Imorgon bär det av mot Marocko. Det ser jag verkligen fram emot. Om allt går som det ska, landar vi i Marrakech runt femtiden lokal tid. Förhoppningsvis hinner vi fixa lite grejer för på nyårsdagsmorgonen åker vi ut till bergen.

Jag tänkte i detta inlägg tipsa om några nyttiga länkar. Eftersom jag reser lite grann, så är det bra att snabbt kunna kolla upp några saker. Det första är vilka regler som gäller kring pass och visum. Förutom UD, så brukar jag kolla med staralliance.com.

Nästa grej jag undersöker är vilka vaccinationer som krävs, och det gör jag på vaccinationsguiden vaccination.nu.

En tredje sak som man ofta brukar fundera på är vilka typer av eluttag/strömstyrka som finns i landet. Detta brukar jag kolla på reseledaren.nu.

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Trevlig resa och fina upplevelser i bergen.

Gott slut och god fortsättning!

2011-12-30 @ 19:32:36
Postat av: Joel

Tack, och gott slut och gott nytt!

2011-12-30 @ 21:24:54
Postat av: Johan

Gott nytt år och lycka till, ha det grymt!

2011-12-31 @ 07:13:44
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: Robin H

Lycka till! Gott nytt!

2011-12-31 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0