Träning v35

Träningen rullar på. Speciellt nöjd är jag över att jag kom ut på en klättertur under veckan. Jag behöver verkligen träna på att ledklättra. Många tror att man är duktig på "vanlig" klättring bara för att man bestiger höga berg, men det är helt olika typer av klättring. Det är som att jämföra landsvägscykling med downhill-cykling, dvs. uthållighet kontra teknik. Jag har dock bestämt mig för att försöka utveckla mina klättertekniska färdigheter, således ska det bli en del klippa under sensommaren, och is till vintern :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Klippklättring i söndags (150 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0