Träning v42

Jag har börjat inta en mer avslappnad hållning kring min träning. Faktum är att det är länge till nästa fysiskt krävande berg. Det finns ingen direkt funktion med att jag ligger på sex-sju träningspass i veckan just nu. Under den närmaste tiden kommer jag mest träna för att upprätthålla min status. Det innebär att jag får tid över till att utveckla min klättring. Denna vinter ska jag klättra mer inomhus + isklättring. Nu under hösten tänker jag köra lite drytooling (klättra klippa med isklätterutrustning).

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Totalt 390 min

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0