Träning v39

Nu till helgen är det Hackmora bergslopp. Min målsättning med årets lopp var att förbättra fjolårets tid. Lite sturskt gick jag ut och tänkte mig en sänkning med ca. en minut. Jag tror att jag måste omvärdera detta, och för att inte trötta ut dig med en kavalkad av bortförklaringar, så nöjer jag mig med att konstatera att jag inte har tränat så mycket som jag skulle behöva. Nåväl, för att förbättra förutsättningarna tänkte jag dra ned på träningen denna vecka - allt för att kunna fokusera på loppet. Jag hoppar över två innebandypass + att jag har två vilodagar. På detta vis ska jag undvika en försämring av tiden i alla fall :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Klättring klippa i söndags (120 min)
Löpning, backintervall i söndags (70 min)
Totalt 640 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Adolphson

Man kan tillägga att du tränade innebandy i kväll med. Dock gick det inte så bra, du toskade allt som gick att torska och gjorde bara två mål. Tänk om det inträffade längst upp på nåt läskigt berg i hårt väder?! Nä, det här duger inte. Ut och spring med klubba och boll!

2010-10-05 @ 22:09:40
URL: http://f-adolphson.blogspot.com
Postat av: Joel

Tack för tipset! Nästa gång du förlorar kommer jag att återgälda genom att kopiera denna text och posta den på din blogg. Dock anpassad till dig, så klart.

2010-10-05 @ 22:38:50
Postat av: http://f-adolphson.blogspot.com/

Vilket förutsätter att jag förlorar.

2010-10-06 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0