Julplaner

Visserligen har jag siktet inställt på Carstensz till sommaren, men jag måste komma iväg på något annat däremellan. Nu till jul hoppas jag kunna åka på en kortare tur. Förmodligen blir det en tur till Alperna med Dafä, men om det inte skulle fungera pga. att han ska iväg till Himalaya, så måste jag tänka om. Jag är nog öppen för de flesta förslag. Några reservplaner jag har är isklättring i Trängslet eller Rjukan, alternativt någon lite mer teknisk led på Ben Nevis eller i Lappland.

Så många berg, så lite tid.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: ullis

Rjukan är fint :)

2010-10-26 @ 22:12:22
Postat av: Joel

Ja, jag skulle gärna åka dit och klättra lite :)

2010-10-27 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0