Det ska göra ont

Idag var jag ute med Anvi och klättrade vid Rällsjön. Det blev en ganska fin klätterdag, och jag fick bl.a. leda en ny led. Dock skrapade jag upp mina armar som vanligt. Jag vet inte om det är för att jag har dålig teknik, eller för att klippan var lite blöt och därmed hal som gör att jag i vissa lägen hasar ner med uppskrapade armar som resultat. Kanske pressar jag mig mer än jag borde, men vad gör man inte för konstens skull.

Ingenting som är värt något kommer gratis.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anvi

No pain no gain!



Blir nog klätterskor i helgen iaf.

2010-10-04 @ 19:32:08
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Anvi: Well, how do I gain, without pain?

2010-10-04 @ 21:07:43
Postat av: K

Just try to stay sane, ok?

2010-10-04 @ 21:13:15
Postat av: Joel

K: It takes a fool to remain sane.

2010-10-04 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0