Detaljer

Nu är det mest att finslipa på utrustningslistan. Det mesta av de större grejerna är klara, men igår var jag till Stockholm med jobbet och då passade jag på att köpa en mindre och lättare skruvkarbin. Eftersom jag var borta hela dagen kunde jag inte köra mina vanliga pass, dvs. vandring med packning + styrketräning. Jag löste detta genom att jag körde mitt vandringspass dagen innan och körde styrkepasset på Friskis&Svettis, City. Vi hade lite luft i schemat och det kostade mig bara 90kr.

Jag blev först lite ställd när jag kom in på gymmet. Jag som är van vid fria vikter kände mig lite villrådig. Det fanns en massa maskiner och man fattade knappt var man skulle placera kroppen, än mindre vilken övning man sedan skulle utföra. Ungefär samma känsla brukar jag få när jag passerar gymmet (Nautilus) i Faluns simhall. Det ser ut som en robotpark på månen. Dock är jag ju normalbegåvad, så jag kunde titta på bilderna till respektive maskin. Jag fick till slut en bra genomkörare.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0