Träning v12

En mycket bra träningsvecka. På grund av att föregående veckas träning var lite rumphuggen var jag taggad och körde denna veckas pass med hög intensitet. Det skulle jag inte ha gjort. Jag överansträngde mig, och i en knepig situation på dagens innebandy, så brast något på baksidan av låret. Det rör sig förmodligen om en enklare muskelbristning. Det innebär att resten av veckans träning blir inställd, åtminstone allt som innefattar löpning. Nåja, jag ska vila mig ordentligt, försöka ha tålamod, så att jag inte börjar belasta för snabbt. Förhoppningsvis ska jag hinna vara ok till Jämtlandsturen.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Löpning i söndags (10km) 

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0