Träning v29

Det blev inte så mycket träning denna vecka, men åtminstone två pass hann jag göra. Jag gjorde bl.a. ett styrkepass, och det var verkligen efterlängtat. Jag tappade nog en hel del kilo på berget och under cykelturen. Mycket av det är dessutom muskler, och trots att det gått ett par-tre veckor utan nämnvärd träning, så har jag fortfarande ett par-tre kilo upp till min normalvikt. Det andra passet var ett löppass, men inte vilket som helst, utan det var en tur tillsammans med Kristina i Central Park, NY. Det regnade ordentligt just då, men en helt ok tur ändå :)

Styrketräning i fredags (60 min)
Löpning i måndags (45 min) 

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0