Nog med wildlife

Efter två veckor på berget och en vecka på cykel, så känner jag att jag nu är nöjd. Jag har verkligen upplevt Alaskas natur. Det ska faktiskt bli skönt att få känna på lite av storstadspuls i Chicago, Washington och New York. Tänk vilka kontraster! Nåja, jag är jättenöjd med min resa till Alaska. Jag fick vara med om mer än jag hade kunnat tro. Tyvärr vill jag inte skriva några längre redogörelser för bestigningen/cykelturen förrän jag har tillgång till en dator som skriver ut å, ä och ö. Alltså får ni vänta till slutet av juli, men väntar man på någonting gott så...

Nu ska jag gå och sova - välbehövligt och välförtjänt.

Till topps! /Joel



Ett PS från annat håll: Mmm, just det, det här och de andra inläggen från Alaska har å/ä/ö-redigerats från en annan dator. En svensk. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0