Expeditionsnamn

Då var det dags igen för mig att be om lite tips på ett expeditionsnamn. I samband med att man ansöker om klättertillstånd till Denali, så måste man ange ett namn på expeditionen. Jag, Ulnä och Elbe funderade lite smått kring detta uppe i Storulvån, men vi kom inte fram till något riktigt bra. Visserligen lekte vi med lite olika tankar, men jag säger ingenting, för att inte styra in er på något särskilt spår.

En liten belöning utlovas din den som kommer med det bästa förslaget. Belöningen? Tja, man får välja mellan en påse frystorkat eller ett behändigt litet salt- och pepparkar. Jag vet, inte mycket, men äran är väl värd en hel del. ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0