Ett nytt år - nya möjligheter

Jaha, då var det dags för årets första inlägg. Igår var jag faktiskt och köpte mig en ny fleece-tröja. Min gamla har helt enkelt tjänat ut, och får nu gå i pension. Nu förstår jag att du sitter på helspänn för att få veta modell och märke på min nya fleece. Haglöfs, Houdini eller kanske rent av en Arcteryx? Det blev en McKinley - 250kr på rea från intersport. Det blir inte mer upphetsande än så när man är en osponsrad fritidsäventyrare. Faktum är att jag måste prioritera en hel del för att ha råd med alla berg. Jag har absolut inte råd med en fleece för 1000-1600 bara för att det är ett statusmärke. Jag sparar hellre de pengarna, och satsar på bättre storskor i framtiden. Sedan passar det med McKinley just nu, då det är ett annat namn på Denali.

Låt mig då få förklara bilden. Min far tycker att jag borde lägga upp fler bilder på mig själv i bloggen. Han tycker att bloggen är för opersonlig. Dock är det en medveten strategi att inte lämna ut för mycket om mig själv, så jag är ganska strikt på att hålla mig till friluftsliv. Jepp, det handlar om min integritet. Min far har dock en poäng och därför presenterar jag en "klassisk" modebloggsbild på mig själv (med den nya fleecen). Men jag har låtit mig inspireras av Houdinis reklambilder. Deras modeller visar aldrig hela ansiktet, vilket dels gör att man fokuserar på kläderna, dels blir det lite av deras "grej".

En bra kompromiss mellan att bjuda på sig själv och nätintegritet :) Med detta sagt, vill jag önska er alla ett Gott nytt år med många härliga utmaningar och möjligheter!

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: K.

Och jag säger: bästa bilden hittills!

2010-01-01 @ 15:39:42
Postat av: Joel

Tackar! Jag tar det som en uppmuntran för att fortsätta publicera "huvudlösa" bilder ;)

2010-01-01 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0