Träning v49

På grund av en förkylning och en julfest, så har det inte blivit så mycket träning denna vecka. Dock har jag premiärklättrat på is för denna säsong. Både lördag och söndag ägnades åt denna aktivitet. Tyvärr sträckte jag nacken i samband med att jag ryckte undan huvudet när jag råkade hugga loss en stor iskocka. Alltså lär det inte bli så mycket träning under innevarande vecka.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags och tisdags (60 min)
Styrketräning i måndags (60 min)
Isklättring i lördags och söndags (310 min)
Totalt 640 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anvi

Illa med nacken. Ja det föll lite is i söndags. Hoppas det blir bättre.

2010-12-14 @ 14:50:08
Postat av: Joel

Tack för omtanken!

2010-12-14 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0