Träning v34

Nu har innebandyn kommit igång på riktigt. Tre pass under veckan som gick. Faktiskt kände jag mig lite sliten under helgen, så jag hoppade över löppasset som jag annars tänkt köra. Jag har inte särskilt dåligt samvete för det, speciellt som att det är viktigt att låta kroppen vänja sig med allt detta spring. Men jag ska absolut inte trappa ned på löpningen. Snart är det Hackmora bergslopp igen, och jag har för avsikt att putsa min tid med nästan en minut. Det innebär att jag och Paho ska löpträna regelbundet framöver. Jag misstänker att det blir en del pass i hopptornsbacken :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0