Boktips

Jag tänkte bara tipsa om en bok som min vän Anvi har skrivit, och namnet på boken är just Uteliv med barn. Vad den handlar om tror jag att alla kan förstå av titeln. En kort beskrivning om boken:

Uteliv med barn är en bok som inspirerar till att ta ut barnen i naturen, allt från en skogspromenad hemmavid till en veckolång tur i fjällen. Boken innehåller tips om aktiviteter för både barmarkssäsong och vinter och hur du gör för att få en njutbar tur, både för dig själv och barnen.

Är du intresserad av att köpa boken kan du göra det via hemsidan villut.se. Och nej, jag får inget för denna reklam. Det handlar bara om att jag vill bidra till att få fler människor att vara ute :)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0