Träning v42

Dåså, nu är den sista riktiga träningsveckan före Kilimanjaro avklarad. Faktum är att jag tränat på ganska bra, så nu ska det bli skönt att få vila och bara låta kroppen återhämta sig. Det innebär att jag nästan inte tränar något alls innevarande vecka. Det enda som jag ska göra är att köra ett styrkepass på onsdag. Sedan åker jag på fredag och på lördag börjar arbetet med en 6-7 timmar lång anmarsch till Machame Camp. För övrigt kan jag avslöja att jag precis käkat pizza samt att jag i skrivande stund snaskar på både godis och snacks ;)

Cykel till jobbet (må-fr)
Löpning 12 km i söndags
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0