Om en vecka

...så bär det av. Nu är det bara några dagar kvar tills jag åker till Afrika, Tanzania, Kilimanjaro. De flesta förberedelser är redan gjorda sedan länge. Nu är det bara vissa smådetaljer kvar att ombesörja. En grej jag ska göra under helgen, förutom att gå en fortsättningskurs i tango ;), är att sy ett solskydd till min kepa. Alltså, ett slags huvudduk som täcker runt nacken. Det är lite svårt att förklara vad jag menar. Nåväl, jag får publicera en bild när den blir klar. Vidare har jag varit i kontakt med en arrangör angående safari, och rekommendationen är att vi åker till Manyara-parken och Ngorongoro-kratern. Synd på Serengeti, men det viktigaste är att vi får åka på safari och se de fem stora.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina Hagdahl

Men du...då måste du nog väga om kepan, va?!? För den blir tyngre om du syr ett solskydd till den. Litet tips, bara!

/Kristina

2009-10-16 @ 22:46:43
Postat av: Joel

Absolut! Gud förbjude att jag åker ned till Kili utan att ha vägt om kepan ;)

2009-10-16 @ 23:02:00
Postat av: Matilda

Hoppas nu att ni får en superhärlig upplevelse!! Planerna ni har talar ju för det... jag menar, stå på toppen av Kili och få se the big five!! Vad mer kan man önska!!?



Kram M

2009-10-17 @ 17:59:16
Postat av: Joel

Tack Matilda! Förhoppningsvis ska vi få stå där på toppen :)

2009-10-18 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0