London, Heathrow

Sitter pa Heathrow och vantar pa att mitt flyg till Nairobi, Kenya. Det har varit en ganska lang vantan, men som tur ar hade jag med mig en bok, sa jag har kunnat ta dod pa en del tid. Emellanat tar jag mig en kopp kaffe for att halla mig pigg och vaken. Forhoppningen ar att jag ska vara sa uttrottad nar jag stiger pa planer, sa jag sover hela vagen ned. Det blev ju en ganska tidig morgon i morse. Naval, allt har gatt bra hitills och om allt gar som det ska sa lar ni inte hora av mig forran jag kommit ned fran berget, da vi paborjar vandringen mot Kili direkt efter landning. Dock kanske jag hinner skriva lite pa Nairobis flygplats. Fast Dawe snackade om att jag kan fa lana nagon av hans manga tekniska mojanger.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0