Träning v45

Återhämtningen efter Kilimanjaro har faktiskt gått fortare än jag trodde. Visserligen hade jag några dagar på mig nere i Afrika att bara lata och göda mig. Dock är jag väl inte återställd till 100%, vilket märktes när jag var ute och sprang igår. Fysiskt sett hade jag inga problem, flåset var bra och musklerna svarade, men det var som om det fanns en mental trötthet över mig. Jag var inte riktigt på, jag var inte upplagd för att plåga mig. Jag var lite vek och klen. Nåväl, jag har i alla fall kommit igång med träningen igen. Nu gäller det bara att lägga upp ett träningsprogram till Denali :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Löpning 12 km i söndags
Innebandy i torsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ett träningsprogram till Denali? Jag har mailat dig ett kort och konkret på din jobbmail. Ett rimmat sådant.

2009-11-10 @ 13:27:56
Postat av: Joel

Haha, nog för att jag frivilligt utsätter mig för en del prövningar i hopp om att får göra bestigningar, men där går gränsen ;)

2009-11-10 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0