Helgvandring

Eftersom den planerade turen till Jämtlandstriangeln blev inställd pga. det dåliga snöläget, så tänkte jag ändå bege mig ut och uppsöka naturens lugn. Det ska bli en opretentiös vandring i närheten av Falun. Dock är min förhoppning att jag ska få se lite John Bauer-skogar, pittoreska fäbodar insprängda i skogens gläntor och mysiga kolvaktarpörten. Jag kommer inte gå lång eller fort, utan jag tänkte bara njuta av att få vandra.

Jag har dessutom hunnit med en simtur här på morgonen, så jag är redan uppvärmd inför cykelturen ut till leden och själva vandringen. Det bästa är att allt är så enkelt. Vädret är bra och det är nära till leden. Jag kan börja precis när jag känner för det. Det är inte en massa förberedelser och annat tjafs. Det är bara att packa sina grejer och gå ut. Man känner sig helt fri och sorglös :) Nåväl, tills vi hörs igen!

Till topps!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det lät inte helt fel att spendera helgen så inte. :)

2009-05-01 @ 12:23:33
Postat av: Joel

Nej, det var det inte heller. Det var en fin helg :)

2009-05-02 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0