Det drar ihop sig

Så där ja, då har man gjort det sista träningspasset inför Alperna. En löptur som visade sig bli riktigt plågsam. Om det var regnet, föregående dagars träning eller mat- och vätskebrist vet jag inte, men jag hann knappt duscha innan jag slocknade i soffan. Nåväl, nu är jag utvilad och redo för lite midsommarfirande.

I fråga om packningen, så är allt klart. Min personliga utrustning landade på 17.9kg, lägg till 4.1kg som jag delar med Dawe plus 4.9kg i mat. Det blir en totalvikt på ca. 24.8kg, men vatten och gas är inte medräknat. Nåväl, det ska bli väldigt kul.

Jag vill också passa på och önska alla en glad midsommar! :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort lycka till nu då! Hoppas ni får en underbar tur. :)

2009-06-19 @ 20:47:55
Postat av: Joel

Tackar så mycket! Du får ha det bra du med!

2009-06-20 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0