Träning v28

Denna vecka har varit en mycket lugn träningsvecka. Dock har detta varit fullt medvetet. Efter Alperna hade jag gått ned fem-sex kilo, så någon form av ytterligare förbränning har det inte varit tal om. Tvärtom, har det bara handlat om att vila och återhämta mig. Jag har proppat i mig massa mat och onyttigheter. Förvisso har jag lyckats återhämta tre-fyra kilo, men mina "kärlekshandtag" är fortfarande riktigt tunna, så jag är inte mycket att hålla i när åskan går ;)

Nåväl, jag kan i alla fall notera en träningsdag och det var min vandring i de liechtensteinska bergen i måndags.

Måndag 750 höjdmeter, 2,5h

Jag lär kunna rapportera mer träning framöver.

к вершиные! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0