Halsning fran Azau, Elbrus

Jag hinner med ett snabbt inlagg innan jag jag ska satta mig att ata. Resan fran Sverige till Ryssland gick bra. Vi fick t.o.m. mojlighet att aka in till Moskva och vara lite turister. Det var inget vi hade raknat med. Sjalvklart var vi och sag Roda torget och Vasilij-katedralen. I torsdags flog vi med Aeroflot till Mineralnoe Vady. Det var premiar for oss alla med Aeroflot, men det var mycket battre an de skrackexempel som man har hort. Vi kom fram till hotellet efter en 4h lang bussfard, sa vi var lite trotta. Vi somnade gott runt 22.00. Idag tog vi en acklimatiseringstur upp till Pruit 11 som ligger pa runt 4000 m. Tjejerna som inte har varit till Alperna hade ju inte lika mycket av acklimatisering i sig, sa lite tungt blev det nog mot slutet. Dock tycker jag att de kampade pa otroligt bra, jag ar imponerad :) Naval, imorgon aker vi upp till Pruit 11 for att sla lager. Om allt gar enligt planerna, sa lar vi sta pa toppen runt den 21-22. Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0