Träning v52

Fortsättningen...

Måndag 1h45m, Canada - Nido de Condores
Tisdag 2h20m, Nido de Condores - White Rocks - Nido de Condores
Onsdag 1h40m, Nido de Condores - White Rocks
Torsdag 10h40m, White Rocks - Toppen - Pl. de Mulas
Fredag 6h45m, Pl. de Mulas - Puente del Inca

Jag kan konstatera att all min träning har givit resultat. Faktiskt har jag varit långt mycket mer tränad än vad man behöver för att lyckas med Aconcagua. Sanning och säga är att jag tyckte att det var ganska lätt. Visst var man trött ibland, men jag kände att jag hade ordentliga marginaler. Förmodligen har jag tränat tillräckligt för att kunna ge mig på Everest, men jag ångrar ändå inte att jag tränat så mycket.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0